مطالعه خرده فروشی فندق
به طور کلی کالاها و خدمات به دو صورت عمده و خرده فروشی به دست مصرف کننده اصلی خواهد رسید که با توجه به نوع کالا، نحوه توزیع آن متفاوت می باشد. با این حال یکی از مهمترین کانال های توزیع در سالیان اخیر، توزیع در کانال خرد می باشد که با توجه به ارتباط مستقیم بین تولید کننده و فروشنده و حذف واسطهها، بسیار مورد توجه بوده و انتظار می رود در سالهای آتی نیز رشد یابد. یکی از مهمترین دلایل رشد بازار خرده فروشی در دنیا، پیشرفت های چشمگیر حوزه فروش آنلاین و استقبال عموم مردم از این نوع خرید بوده که با توجه به حضور خرده فروشان با برندهای خود در این بازارها می توان اینده بسیار درخشانی برای این بازار متصور بود.
از طرف دیگر یکی از محصولات مهم در بازار خرده فروشی، مغزها از جمله فندق، بادام، پسته و ... می باشند که در سال های آینده می توان، شاهد رشد این محصولات در بازار خرده فروشی بود. به همین دلیل در این گزارش بازار خرده فروشی برای خوشه فندق تشریح گردیده است و تحولات این بازار در دنیا، کشور و استان گیلان آورده شده است.
در فصل اول این گزارش مقدمه ای در مورد بازار خرده فروشی و تعریف این بازار آورده شده است، سپس در فصل های دوم تا چهارم به ترتیب به تحلیل خرده فروشی و نقش آن در بازار جهان، ایران و گیلان پرداخته شده است. در ادامه در فصل پنجم بازار خرده فروشی و تاثیر آن بر شرکتهای کوچک بررسی گردیده و سپس در فصل ششم فروش آنلاین و تاثیر آن بر این بازار مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت در فصل هفتم به بررسی اندازه بازار خرده فروشی و به صورت تخصصی خرده فروشی فندق پرداخته شده است.
ورود / ثبت نام